no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب جنگ و صلح لئو تولستوی | پروژه دانلود

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب جنگ و صلح لئو تولستوی | پروژه دانلود
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 8MB
لئو تولستوی
۵۹,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب جنگ و صلح لئو تولستوی | پروژه دانلود


دانلود کتاب جنگ و صلح لئو تولستوی

کتاب جنگ و صلح اثر نویسنده پرتوان و بزرگ لئو تولستوی است.  قیمت کتاب جنگ و صلح یکی از برترین کتابهای داستانی با تم تاریخی روسی است، که اطلاعات بسیار ارزشمندی درباره دوره زمانی خودش که زمان تزارها و حمله ناپلئون به روسیه و جنگ و تقابل فرهنگ روسیه تزاری و فرهنگ فرانسوی را به خواننده خود ارزانی میدارد.برای اطلاعات بیشتر جنگ و صلح پی دی اف با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

جنگ و صلح پی دی اف

جنگ و صلح پی دی اف شما به نوعی با فرهنگ ارباب رعیتی روسیه تزاری و چگونگی رفتار بقول خودشون نجیب زاده‌ها با رعیت آشنا میشوید، اربابان روسی با مردم مانند اموال و برده‌های خودشون رفتار میکردند و مردمی که این سرنوشت شوم را بنوعی پذیرفته بوده‌اند و مذهبی که آنان را چنان تسخیر کرده بود که فکر میکردند چنین سرنوشتی حق آنان است که در فقر و بدبختی و گرسنگی زجر بکشند و نابود شوند، مردمی که حتی برای اینکه از گرسنگی نمیرند حاضر به کشت سیب زمینی هم در زمینهای ارباب نیستند!

قیمت کتاب جنگ و صلح

____________________________

📕نام کتاب:  کتاب جنگ و صلح

____________________________

🖊️نویسنده: لئو تولستوی

____________________________

📃تعداد صفحات:  239 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: رمان

____________________________

دانلود کتاب جنگ و صلح

جنگ و صلح اثری سراسر شگفتی است که هر خواننده‌ای را در خود بدون توجه به سبک خواننده غرق می‌کند. اثری که بیشتر منتقدین آن را کامل‌ترین رمان تاریخ می‌دانند و ان را اثری شگفت در نویسندگی می‌دانند. تولستوی در دوران زندگی‌اش سه رمان برجسته نوشته که شهرت خود را مدیون این کتاب یعنی جنگ و صلح است که زبانزد خاص و عام است.

بیوگرافی کوتاه از لئو تولستوی

لئو تولستوی یکی از نوابغ مسلم ادبیات روسیه در قرن نوزدهم بود. دو رمانِ «دانلود کتاب جنگ و صلح » و «آنا کارنینا» از شاهکارهای فناناپذیر این داستان‌نویس شهیر به شمار می‌روند. تولستوی اغلب به عنوان یکی از بهترین نویسندگان تاریخ در سبک رئالیسم شناخته می‌شود.

چرا کتاب جنگ و صلح تولستوی را باید خریداری کنید؟

در نهایت شما ریشه‌های بیداری مردمی در روسیه و انقلاب آن‌ها برعلیه اربابان و تزارها را میتوانید از میان سطور کتاب دریابید. این کتاب را به دوستداران تولستوی پیشنهاد میکنم.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *