no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین
pdf
آگوست 26, 2024
4MB
گراهام گرین
۲۰,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین


کتاب مرد سوم

کتاب مرد سوم از آثار گراهام گرین می باشد که در سبک پلیسی و جنایی نگارش شده است. پی دی اف کتاب مرد سوم، مسائل جنایی را به شکلی واضح به تصویر کشیده شده است و مخاطبین با خواندن این کتاب با معماهایی مواجه می شوند. کتاب حاضر، داستان خیر و شر را بیان می کند و این در بیشتر آثار گراهام گرین به چشم می خورد. این کتاب درباره نویسنده ای به اسم مارتینز می باشد که برای دیدن دوستش راهی سفری به شهر دیگری می شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید رایگان کتاب مرد سوم می توانید با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب مرد سوم

کتاب مردم سوم، ماجرایی از مسئله جنایی را به تصویر کشیده است. داستان این کتاب با سفر فردی به نام هولی مارتینز آغاز می شود. هولی برای ملاقات با دوستش به نام هری لایم، راهی سفر می شود. اما وقتی به مقصد می رسد، متوجه می شود که هری در همان روز بر اثر تصادف کشته شده است. در مراسم خاکسپاری هری، مارتینز با دو افسر انگلیسی ملاقاتی دارد. مارتینز بعد از این ملاقات و دیدار نامزد لایم و دوستانش، به حادثه رانندگی شک پیدا می کند.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب مرد سوم

📕نام کتاب: مرد سوم
____________________________

🖊️نویسنده: گراهام گرین
____________________________

📃تعداد صفحات: 132 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: رمان

____________________________

بخش هایی از کتاب مرد سوم

آدم از فردای خودش هم خبر ندارد. بار اوّلی که رولو مارتیننز را دیدم، در پرونده‌ی پلیسِ امنیتی نوشتم در شرایط عادّی دیوانه‌ ای خنده‌روست. نوشیدنی‌ اش را تا آخرین قطره سر‌ می‌ کشد و هیچ بعید نیست گرد‌‌و‌خاکی هم بلند کند. همین‌ که زنی رد ‌شود، بالا را سیاحت می‌ کند و بعد نظر می‌ دهد. ولی، به‌ نظرم، دوست دارد دیگران کاری به کارش نداشته باشند. ظاهراً هیچ‌ وقت واقعاً بزرگ نشده و شاید برای همین لایم را این‌ طور ستایش می‌ کند.

نوشته بودم در شرایط عادّی؛ چون اوّلین ملاقات‌مان در خاک‌سپاری هری لایم بود. فوریه بود و قبرکَن‌ ها چاره‌ ای نداشتند غیرِ این‌که زمینِ یخ‌ بسته‌ ی قبرستانِ مرکزی وین را با متّه‌‌ ی‌ برقی بشکافند. طبیعت هم، انگار، سعی می‌ کرد لایم را نپذیرد؛ ولی، بالأخره، دفنش کردیم و خاکی را که از سرما مثل آجر سفت‌ و سخت شده بود، روش ریختیم. لایم که در قبر خوابید، رولو مارتینز به‌سرعت راه افتاد؛ انگار آن پاهای دراز و لق‌ لقوش آماده‌ ی دویدن بودند، بعد هم که اشک‌ های یک پسربچّه روی صورتِ سی‌ و پنج‌ ساله‌ اش لغزید …” ترجمه کتاب مرد سوم از بهروز ترانی”

بیوگرافی کوتاه از گراهام گرین

گراهام گرین از نویسنده ها و منتقدین برجسته انگلستانی می باشد. وی در سال 1904 در انگلستان و در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. گراهام گرین، دوره ابتدایی خود را در مدرسه ای گذراند که پدرش در آنجا مدیر بود. وی برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه آکسفورد انگستان شد. از این نویسنده آثار زیادی منتشر شده است و از روی برخی کارهایش فیلم سینمایی نیز ساخته شد. 

آثار برجسته گراهام گرین:
  • مامور معتمد
  • فصل بارانی 
  • مرد سوم

چرا پی دی اف کتاب مرد سوم رایگان را باید خریداری کنید؟

دانلود رایگان پی دی اف کتاب مرد سوم  را به افرادی پیشنهاد می کنیم که به خواندن رمان های خارجی خیلی علاقه مند هستند. اگر به دنبال کتابی با ژانر جنایی و پلیسی هستید، خرید رایگان پی دی اف کتاب مرد سوم را فراموش نکنید!

📚 😍 کتاب پیشنهادی


موضوعات :
کتاب رمان

تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین-1
معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین-1
معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین-1
معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین-1
معرفی و دانلود کتاب مرد سوم گراهام گرین-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *