no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون
pdf
آگوست 26, 2024
حجم فایل : 21MB
جین ترزا اندرسون
۲۰,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون


دانلود رایگان pdf کتاب خوابم چه میگوید ، برای توضیح راجع به کتاب خوابم چه می گوید پیش از هرچیز شاید بهتر باشد که به نظر خود نویسنده کتاب رجوع کنیم.
جین ترزا اندرسون نویسنده این کتاب در مصاحبه ای اشاره می کند که” من اصل 101 تعبیر خواب و تکنیک های مربوط به کشف رویاها را در این 101 نکته فشرده کرده ام تا شما آنها را فراگیرید. هر نکته ممکن است از نظر سطح ساده به نظر برسد ، اما هر کدام چند لایه و پیچیده هستند. در ابتدا ، نکات ساده ای را مشاهده خواهید کرد ، و برای مبتدیان این بسیار عالی است. شما سریع یاد تکنیک ها را فراخواهید گرفت و از آنچه در این راه درباره خود و زندگی خود یاد می گیرید حیرت زده خواهید شد. برای دانلود کتاب
با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب خوابم چه میگوید

“خلاصه کتاب خوابم چه میگوید ” به خاطرسپردن خواب‌ها عادتی است که می‌توانید آن را یاد بگیرید. خواندن این کتاب نقطه شروع خوبی است. هرچه بیشتر درباره اهمیت خواب دیدن مطالعه کنید، بیشتر خواب‌هایتان را جدی می گیرید و بعد از بیدارشدن دیگر به آن ها بی‌توجه نخواهید بود.

جن ترزا اندرسون تراپیست و تحلیل‌گر خواب با پشتوانه علم روانشناسی در کتاب خوابم چه می‌گوید سعی کرده است به این پرسش‌ها پاسخ دهد و ما را با ماهیت اصلی خواب‌هایمان آشنا کند. با خواندن این کتاب کم‌کم یاد می‌گیریم که گره معمای خواب‌هایمان را باز کنیم. حال که قدم به قدم با مضامین خواب‌های خود آشنا شدیم دیگر مانند قبل از آنها وحشت نمی‌کنیم. راحت‌تر می‌خوابیم و آرام‌تر بیدار می‌شویم.

دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید

____________________________

📕نام کتاب: کتاب خوابم چه میگوید

____________________________

🖊️نویسنده: جین ترزا اندرسون

____________________________

📃تعداد صفحات : 225 صفحه

____________________________

🏷️موضوع کتاب: روانشناسی

____________________________

بخشهایی از پی دی اف کتاب خوابم چه میگوید

 هنگامی که در سال ۱۸۹۹ زیگموند فروید کتاب ارزشمند «تفسیر خواب» را به رشته تحریر درآورد؛ تحولی بزرگ در حوزه روانکاوی پدید آمد. او در این کتاب سعی کرد تا به این پرسش پاسخ دهد که محتوای رویاهایمان در درک روان ما چه اهمیتی دارد؟ فروید معتقد بود که رویاها، افکار و خاطرات نهفته ما هستند. جریان‌های روانی نهفته و فراگیری که سعی می‌کنند خود را آشکار کنند. او اعتقاد داشت، درخواست از بیماران برای صحبت در مورد رویاهایشان و سپس تفسیر نمادها، کلید درمان ناخوشی‌های روان‌شناختی آنهاست. از آن زمان تاکنون بسیاری به اهمیت خواب‌های خود پی برده اند و در پی تفسیر آن برآمده‌اند. اما به طور معمول تصور عامه مردم این بوده که دیدن یک سری نمادها مانند دیدن مار، نوزاد، کلاه، سیب و… یک معنی مشخص دارند. بنابراین خیلی ساده می‌توان یک کتاب تعبیر خواب خرید و با خواندن تعبیر آن از ماهیت خواب آگاه شد. 

بیوگرافی کوتاه از جین ترزا اندرسون

جین ترزا اندرسون ، تراپیست و نویسنده هفت کتاب در حوزه تحلیل خواب است. او دارای دیپلم افتخار نوروفیزیولوژی از دانشگاه گلاسکو است. وی از سال ۱۹۹۲ به تحقیق و پژوهش و تدریس در زمینه تحلیل خواب مشغول است. وی با روش «خواب درمانی» ویژه خود، به عنوان تحلیلگر و درمانگر، در سراسر جهان مشاوره می‌دهد. وی تحلیلگر خواب در رادیو و تلویزیون استرالیا و همچنین مجری برنامه تلویزیونی(Dream Show with Jane Teresa Anderson) در کشور استرالیا است

 

چرا pdf کتاب خوابم چه میگوید را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است ، چرا pdf رایگان کتاب خوابم چه می گوید را باید خریداری کنید؟به واسطه این کتاب شما نکاتی را در مورد چگونگی به یاد آوردن رویاهای خود و اینکه چرا نمادهای رویاها عجیب و غریب هستند دریافت خواهید کرد. علاوه بر اینها راز اصلی مضامین مشترک رویایی که همه ما گاهگاهی به اشتراک می گذاریم را پی می برید و چرایی تکرار بعضی رویا های بخصوص را رمز گشایی خواهید کرد.
به کمک این کتاب باید بتوانید کشف کنید که چگونه می توان رویاهای تکراری و کابوس ها را درک نمایید. با سایت پروژه دانلود همراه باشید .

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی

 کتاب آل چوپان 

دانلود رایگان کتاب پاسارگاد 

                                                                                    pdf کتاب سفرنامه از خراسان تا بختیاری 

 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️



تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب خوابم چه میگوید جین ترزا اندرسون-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *