no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا
pdf
آگوست 24, 2024
3MB
ام. سوسا
۱۵,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا


کتاب رهایی

کتاب رهایی را می توان یکی از آثار برجسته ام. سوسا در نظر گرفت که درباره جدایی و خلاصی از آن نوشته شده است. پی دی اف کتاب رهایی در 60 صفحه توسط نهال سهیلی فر به زبان فارسی نیز ترجمه شده است. کتاب حاضر حاوی جملاتی ارزشمند برای کمک به افراد در زمینه تسکین درد جدایی می باشد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید رایگان کتاب رهایی می توانید با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب رهایی

کتاب رهایی حاوی جملاتی درباره احساسات عاشقانه و جدایی است. جدایی و بیرون آمدن از رابطه ای عاشقانه ای به قدری ناراحت کننده است که تا مدت ها روی زندگی فرد تاثیر می گذارد. اما به این اتفاق می توان به عنوان تجربه ای آموزنده نگاه کرد. شما می توانید از گذشته درس گرفته و اجازه ندهید دوباره همان ماجرا رخ دهد. کتاب رهایی به شما در این زمینه کمک می کند. با مطالعه کتاب رهایی می توانید خاطرات تلخ مربوط به جدایی از رابطه عاطفی را فراموش کرده و مسیری دیگر را طی کنید. بعد از خواندن این کتاب یاد می گیرید که خودتان را دوست داشته باشید و به افراد اجازه آسیب زدن به احساسات تان را ندهید. شما باید از چیزهایی که مانع رشدتان هستند، کاملاً رها شوید.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب رهایی

📕نام کتاب: رهایی
____________________________

🖊️نویسنده: ام. سوسا
____________________________

📃تعداد صفحات: 60 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: داستان کوتاه
____________________________

بخشهایی از خرید کتاب رهایی

مشکل آدم‌ های خوش‌ قلب این است که هر کاری با آن‌ ها می‌ کنید تاب می‌ آورند چون خوبی‌ هایتان را می‌ بینند. آن‌ ها باور دارند که می‌ توانید تغییر کنید، باور دارند که ارزش دارید برایتان بجنگند. آن‌ ها پشت‌سر هم به شما فرصت می‌ دهند تا ثابت کنید آدم بهتری هستید و دست‌ آخر به این باور برسند که قلباً آن‌ ها را آن‌طور که لایقش هستند دوست می‌ دارید. در عین‌ حال، آن‌ ها شما را بی‌ قید و شرط دوست دارند، اما شما آن‌ قدر سرتان گرم خودتان است که این را نمی‌ بینید و سرانجام روزی می‌ رسد که رهایتان می‌ کنند و می‌ روند. مدام با خودتان فکر می‌ کنید چه اشتباهاتی کردید و چه کاری می‌ توانستید برای بهتر‌کردن اوضاع انجام دهید …” ترجمه کتاب رهایی از نهال سهیلی فر”

بیوگرافی کوتاه از ام.سوسا

ام. سوسا از نویسنده های آمریکایی می باشد که به خاطر انتشار کتاب اشتباهات یک زن به شهرت رسید. آثار وی بیشتر به مسائل مربوط به زنان ارتباط داشته و روی توانمندسازی آنها در زمینه غلبه بر اشتباهات شان متمرکز است.

آثار برجسته ام. سوسا:

  • اشتباهات یک زن
  • رهایی

چرا پی دی اف کتاب رهایی رایگان را باید خریداری کنید؟

دانلود رایگان پی دی اف کتاب رهایی را به کسانی پیشنهاد می کنیم که به تازگی از یک رابطه عاطفی بیرون آمده اند. اگر جدایی عاطفی و پیامدهای مرتبط با آن را تجربه می کنید، خرید رایگان پی دی اف کتاب رهایی را از دست ندهید! کتاب حاضر، به این دسته از افراد که خلا عاطفی را تجربه کرده اند، در شکل دهی به زندگی شان کمک زیادی می کند.

📚 😍 کتاب پیشنهادی


تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا-1
معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا-1
معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا-1
معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا-1
معرفی و دانلود کتاب رهایی ام. سوسا-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *