no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف
pdf
آگوست 23, 2024
حجم فایل : 5MB
ژرژ گاموف
۲۰,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف


دانلود رایگان pdf کتاب راز آفرینش جهان ، این کتاب سومین کتاب از یک مجموعه سه بخشی کیهانشناختی است که بخشهای اول و دوم آن بترتیب تولد و مرگ خورشید و سرگذشت زمین بوده است؛ درحالیکه بخش اول اساسا از مکان خورشید ما در میان ستارگان بحث می کند و بخش دوم جای زمین را در میان سیارات مورد نظر قرار می دهد. این بخش عمدتا مربوط به جهان به طور کلی است، چندان توجهی به مکان اختصاصی خود ما در پهناوری لایتناهی جهان ندارد؛ بلکه مسایلی اساسی از این قبیل را مورد بحث قرار می دهد: آیا جهان آغازی در زمان داشته است یا نه؟ و آیا پایانی در فضا دارد؟ رویه ی معرفی همان است که در دو بخش اول به کار رفته، جز اینکه در این بخش چند عبارت ریاضی، بالأخص در ضمیمه ی آخر کتاب، برای خوانندگانی که می توانند ازآن استفاده کنند، آورده شده است . برای دانلود کتاب با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب راز آفرینش جهان

“خلاصه کتاب راز آفرینش جهان ” این کتاب می‌کوشد تا داستان شگفتی‌های ناگفته را بازگو کند، آن هم به روش علمی و بهره‌گیری از دانش‌های گوناگون بشری به زبانی که عامّه‌ی مردم آن را درک کنند. هرچند درک مبانی و سازوکارهای رشته‌های مختلف علم خود تخصصّ می‌خواهد، نویسندگان این کتاب به طرزی اعجازبرانگیز و باورنکردنی دست‌آوردهای علوم کیهانی را، گاهی با بذله‌گویی و گاهی هم با آوردن قطعاتی از ادبیّات جهان، خواندنی و دلچسب کرده‌اند. در این کتاب از منشاء جهان‌هستی و طبیعت آن – از پادمادّه، مادّه‌ی تاریک و انرژی تاریک، تا امکان وجود چندجهان؛ چگونگی سازماندهی جهان‌هستی؛ منشاء ستارگان؛ نگرشی نوین به جدول تناوبی عناصر؛ منشاء سیّارات، از جمله بحث گیرایی درباره‌ی امکان حیات در سیّارات برون منظومه‌ی شمسی؛ و منشاء خود حیات سخن رفته است. 

دانلود رایگان کتاب راز آفرینش جهان

____________________________

📕نام کتاب: کتاب راز آفرینش جهان

____________________________

🖊️نویسنده: ژرژ گاموف

____________________________

📃تعداد صفحات : 193 صفحه

____________________________

🏷️موضوع کتاب: علوم اجتماعی 

____________________________

بخشهایی از پی دی اف کتاب راز آفرینش جهان

 هرگاه در صدد تهیه تصویر متحرکی برآییم که نظریات بوندی و گولد و هبل را نشان دهد و آن را به گذشته بکشانیم نخست چنسن به نظر خواهد رسید که به محض رسیدن به 107 بیلیون سال همه کهکشان ها رو به انقباض می روند ولی به تدریج که فیلم به پسروی خود در زمان ادامه می دهد متوجه خواهیم شد که کهکشان های مجاور که از هر سو در حال نزدیک تر شدن ….

بیوگرافی کوتاه از ژرژ گاموف

ژرژ گاموف فیزیکدان تجربی روسی بود.او واپاشی آلفا را به کمک تونل‌زنی کوانتومی توضیح داد و در زمینهٔ واپاشی رادیواکتیو هسته‌های اتمی،بسط نظریه مهبانگ و ژنتیک فعالیت داشت. همچنین او کتاب‌هایی به زبان ساده دربارهٔ فیزیک و ریاضیات نوشت.او در ۴ مارس ۱۹۰۴ در اودسا در روسیه تزاری (در اوکراین کنونی) به‌دنیا آمد. او در خلال سال‌های ۱۹۲۳ تا ۱۹۲۹ در دانشگاه لنینگراد تحت نظر الکساندر فریدمان تحصیل کرد. در ۱۹۲۸ گاموف تئوری واپاشی آلفا در تونل‌زنی کوانتومی را حل کرد. 

آثار برجسته ژرژ گاموف

  • ماده زمین آسمان

چرا pdf کتاب راز آفرینش جهان را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است ، چرا  pdf رایگان کتاب راز آفرینش جهان هستی ریشه‌های جهان را جستجو می‌کند و ریشه‌های بزرگترین ساختارهایی را نیز مطرح می‌کند که ماده در جهان ساخته است. ریشه ساختار ستارگان را که جهان هستی را نورباران می‌کنند و ریشه وجود سیارات را بررسی می‌کند.
جهان‌هستی چگونه به وجود آمد؟ حیات چیست؟ آیا حیات برون‌منظومه‌ای هوشمندی نیز هست؟… پاسخ درست این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگر که ذهن آدمی را از بدو تولّد به چالش می‌کشند، تنها از راه علم و نوعی خیال‌پردازی هوشمندانه که در ذات علم نهفته است ممکن می‌شود. باید خریداری کنید؟  با سایت پروژه دانلود همراه باشید .

 



تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف-1
معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف-1
معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف-1
معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف-1
معرفی و دانلود کتاب راز آفرینش جهان ژرژ گاموف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *