no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر
pdf
آگوست 22, 2024
حجم فایل : 6MB
هومر
۲۵,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر


دانلود رایگان pdf کتاب اودیسه ، اودیسه در کنار ایلیاد ، دومین اثر حماسی «هومر»، شاعر و داستان‌سرای نابینای یونانی است. این کتاب که در اواخر قرن ۸ پیش از میلاد مسیح نگاشته شده، همچون «ایلیاد» با تأثیر از جنگ تاریخی بین یونانی ها و تروایی ها، به صورت اشعاری حماسی، و البته با تلفیقی از ادبیات شاعرانه و احساسی، یکی از تأثیرگذارترین آثار ادبیات مغرب‌زمین به شمار می‌آید.
«اودیسه» زمان صلح و بازگشت قهرمانان را از جنگ «تروا» نشان می دهد و سرگذشت یکی از سران جنگ، بنام «اودیسیوس» می‌باشد که در سفری طولانی، ماجراهای مختلف و خطیری برای وی و همراهانش پیش آمده و در نهایت که همگان گمان به کشته‌شدن وی می نمودند به وطن خود باز گشته و دست متجاوزان را از سرزمین و زن و فرزند خود کوتاه می‌نماید. در بسیاری از زبان‌ها «اودیسه»، سرگردانی و آوارگی معنا شده، ولی این منظومه درباره‌ی دریا و خشکی است و به قلمروی افسانه‌ها می‌پردازد، حتی جهان زیرزمین، سیکلوپ ها، سیرن ها، خاروبدیس و سکولا را معرفی می‌کند. برای دانلود کتاب
با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب اودیسه

“خلاصه کتاب اودیسه ” نخستین . ادیسه سرگذشت بازگشت یکی از سران جنگ تروآ ادیسیوس یا الیس  فرمانروای ایتاکا است. در این سفر که ده سال به درازا می‌انجامد ماجراهای مختلف و خطیری برای وی و همراهانش پیش آمد و در نهایت ادیسیوس که همگان گمان می‌نمودند کشته شده، به وطن خود بازگشته و دست متجاوزان را از سرزمین و زن و فرزند خود کوتاه می‌کند. دیسه در این داستان ماجراهای زیادی را دنبال می‌کند. او از پوسایدون خواست به او نشان دهد که چه کند تا در جنگ پیروز شود. پوسایدون به او می‌گوید که اسبی از جنس چوب و بسیار بزرگ بسازد و با حیله اسب را به عنوان هدیه صلح و آشتی وارد قلعه تروآ بکند و خود و افرادش در داخل اسب مخفی شوند تا بتوانند قلعه را تصرف کند اما پیشگویی، پادشاه تروآ را از بردن اسب به داخل قلعه منع می‌کند و پوسایدون فرمانروای قدرتمند دریا حیوان دست آموزش را می‌فرستد و پیشگو را هلاک می‌کند. 

دانلود رایگان کتاب اودیسه

____________________________

📕نام کتاب: کتاب اودیسه

____________________________

🖊️نویسنده: هومر

____________________________

📃تعداد صفحات : 572 صفحه

____________________________

🏷️موضوع کتاب: حماسی

____________________________

بخشهایی از پی دی اف کتاب اودیسه

به  آنگاه آتنه که چشمان فروزان دارد به اولیس گفت : ای پسر بزرگ زاده ی لایرت ، ای اولیس که چاره جویی فراوان داری ، خود را نگاه دار ، این زدو خورد را که جنگ جویان در آن باهم برابرند پایان ده ، از آن بترس که خشم زیوس پسر کرونوس را که بانگ او به جاهای دور می رسد بر سر خود فرود آوری ….

بیوگرافی کوتاه از هومر

هومر شاعر بزرگ و حماسه سرای یونان باستان بود که بزرگترین اثر او «ایلیاد و اودیسه» است که در تمام جهان شناخته شده است. البته این دو اثر به هم وابسته هستند و به هیچ وجه از هم سوا نیستند. هیچ کدام از کتاب های حماسی این شاعر به اندازه ی این اثرش طرفدار ندارد. این کتاب به زبان های مختلفی ترجمه شده است. آثار هومر از زیباترین و باشکوه ترین آثاری است که توانسته روی نویسندگان و شاعران تأثیر بگذارد .

آثار برجسته هومر

  • ایلیاد
  • اودیسه

چرا pdf کتاب اودیسه را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است ، چرا  pdf رایگان کتاب اودیسه را باید خریداری کنید؟ کتاب شاهنامه‌ی فردوسی و ایلیاد و اودیسه‌ی هومر از زیباترین و عظیم‌ترین آثار حماسی ملت‌های جهان محسوب شده که در آن بین، «ایلیاد» و «اودیسه» هر دو به راستی منبع اصلی آگاهی ما درباره‌ی اساطیر یونان به شمار می‌روند و فراتر از داستان‌های افسانه‌ای از غول‌هایی چون آیاس و آشیل، حقایقی از تاریخ را هم در خود نهفته‌اند. . این کتاب را از دست ندهید و با سایت پروژه دانلود همراه باشید .

 



موضوعات :
کتاب ادبیات

تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب اودیسه هومر-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *