no-img
پروژه دانلود

دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه | پروژه دانلود

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس
pdf
آگوست 20, 2024
حجم فایل: 8MB
سی اس لوییس
۱۵,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس


کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس

دانلود رایگان کتاب ادراک اندوه از شاهکارهای نویسنده ایرلندی به نام سی اس لویس می باشد که در 81 صفحه نوشته شده است. پی دی اف کتاب ادراک یک اندوه، داستان مردی را روایت می کند که بعد از مرگ همسرش باید با اندوه و رنج خود مقابله کند. در کتاب ادراک یک اندوه، نویسنده به این سوال پاسخ می دهد که چگونه زندگی را به گونه ای ادامه دهیم، در حالیکه با رنج و اندوه ناشی از دست دادن عزیزان خود مواجه شده ایم؟ در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید رایگان کتاب ادراک یک اندوه می توانید با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه  کتاب ادراک یک اندوه

خلاصه کتاب ادراک یک اندوه را می توان ماجرای مردی روایت کرده که زندگی بدون همسرش را به همراه درد و رنج زیادی تجربه می کند. بعد از مرگ همسر این مرد، نه تنها خوشبختی ش، بلکه اعتقاداتش نیز به چالش کشیده شده اند. نویسنده در کتاب ادارک یک اندوه توضیه می دهد که چگونه می توانیم با فقدان از دست دادن عزیزان مان، باز هم به زندگی ادامه دهیم. در واقع، نویسنده در این کتاب به گونه ای ماجرایی مشابه با زندگی خودش را نیز روایت می کند. 

دانلود رایگان  کتاب ادراک یک اندوه

📕نام کتاب: ادراک یک اندوه
____________________________

🖊️نویسنده: سی اس لوییس
____________________________

📃تعداد صفحات: 81 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: رمان

____________________________

بخش هایی از کتاب مدیکال ادراک یک اندوه 

لحظاتی وجود دارند که ناباورانه، چیزی درونم در تقلاست تا اثبات کند خیلی هم برایم مهم نیست، اصلاً مهم نیست. عشق همه‌چیز زندگی یک مرد نیست. من حتی قبل از اینکه با «اچ» آشنا شوم هم خوشحال بودم. کلی «اعتبار» داشتم. به خودم می‌ گویم مردم با این مسائل کنار می‌ آیند. بله، احتمالاً من هم بتوانم از پسش بربیایم. آدم شرمش میاید به این بهانه‌ ها گوش کند، ولی گاهی این افکار خیلی هم بی‌ ربط نمی‌ گویند؛ اما بعد، ناگهان یک فولاد گداخته از خاطرات وسط سرت می‌خورد و تمام این عقل سلیم و حرف‌هایش مثل مورچه‌ ای در دهانه کوره، محو می‌ شوند.

در واکنش دل آدم به حال خودش می‌ سوزد و به دامن اشک می‌ افتد. اشک‌ های ترحم. من لحظات عذاب را ترجیح می‌ دهم، آنها حداقل پاک و صادقانه‌ اند؛ اما آبشار ترحم به خود، غلتیدن در آن، طعم نفرت‌ انگیز، چسبناک و شیرین زیاده‌ روی کردن در آن، همه این‌ ها حالم را به هم می‌ زنند. حتی اگر زمانی دچار این حالت هم شده‌ ام، می‌ دانستم که وارث خوبی از «اچ» نیستم. کافی است به این حالت فقط روی خوش نشان دهی، بعد از چند دقیقه به خودت می آی و می‌ بینی که زنی واقعی را با یک عروسک خیالی عوض کرده‌ ای. خدا را شکر خاطراتش هنوز آن‌ قدر واضح هست که جلوی چنین افکاری را بگیرد. ولی تا ابد همین‌ قدر واضح می‌ ماند؟ … ” ترجمه کتاب ادارک یک اندوه از طاها صفری”

بیوگرافی کوتاه از سی اس لوییس

سی اس لوییس در تاریخ 29 ماه نوامبر سال 18989 در ایرلند متولد شد. وی در زمان کودکی، مادرش را از دست داده و پدرش هم در جنگ جهانی آسیب دید. بعد از جنگ، سی اس لوییس موفق به اتمام تحصیلاتش شد و تدریس در دانشگاه را نیز شروع کرد. وی در زمینه های مختلف نویسندگی کرده است و آثار زیادی را از خود به یادگار گذاشت. آثار سی اس لویس به صورت نقد ادبی، داستان های فانتزی و … طبقه بندی می شوند. سی اس لوییس را می تواند از بزرگترین نویسندگان و فلیسوفان عصر خودش در نظر گرفت.

آثار برجسته سی اس لوییس:
  • سرگذشت نارنینا
  • خواهر زاده جادوگر
  • ادراک یک اندوه

چرا پی دی اف کتاب ادراک یک اندوه رایگان را باید خریداری کنید؟

دانلود رایگان پی دی اف کتاب ادراک یک اندوه را به کسانی پیشنهاد می کنیم که لحظات سختی را در زندگی تجربه کرده اند. این کتاب به این دسته از افراد کمک می کند تا رنج خود را درک کرده و با اندوه شان مقابله کنند. اگر به دنبال کتابی آموزنده برای کمک به رهایی از رنج هایتان هستید، خرید رایگان پی دی اف کتاب ادراک یک اندوه را فراموش نکنید!



موضوعات :
کتاب رمان

تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ادراک یک اندوه سی اس لوییس-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *