no-img
پروژه دانلود

دانلود رایگان شب در مسیر غرب | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام
pdf
آگوست 11, 2024
حجم فایل: 41MB
بریل مرکام
۲۰,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام


دانلود کتاب شب در مسیر غربدانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب کتاب شب در مسیر غرب، در سال ۱۹۴۲ منتشر شد ولی توفیق چندانی کسب نکرد (تقریباً در همان زمان که همکار و معشوق مرکام، آنتوان دو سنت اگزوپری، شازده‌کوچولوی‌اش را براساس فانتزی‌های‌اش هنگام پرواز نوشت). در دهۀ ۱۹۸۰، وقتی نامه‌ای از ارنست همینگوی (که بریل مرکام را در شکارهای افریقایی‌اش دیده بود و دوستان مشترک زیادی داشتند) در ستایش از کتاب او کشف شد، بار دیگر ناماین نویسنده، بر سر زبان‌ها افتاد و کتاب‌اش دوباره چاپ شد. در ادامه به بررسی و معرفی جامع کتاب شب در مسیر غرب خواهیم پرداخت. با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه pdf کتاب شب در مسیر غرب

می توان “خلاصه کتاب شب در مسیر غرب” را داستان زندگی مرکام که با نام بریل کلاترباک در مرکز انگلیس به دنیا آمد، در دوران کودکی به همراه پدرش به کنیا رفت، حیوان خانگی اش یک گورخر بود، دوست هایش اسب ها بودند و همسایگانش، بابون ها، شیرها و غزال ها. او در هواپیمایی کوچک با جمع آوری اطلاعات درباره ی فیل ها پول درمی آورد و بخش عمده ی باقی زندگی اش را به عنوان ماجراجو، مربی اسب های مسابقه و خلبان سپری کرد. مرکام به اولین انسانی تبدیل شد که بدون وقفه فاصله ی میان اروپا تا آمریکا را با هواپیما طی کرد و اولین زنی شد که از شرق به غرب اقیانوس اطلس را به تنهایی پرواز کرد. در کتاب شب در مسیر غرب، ماجراجویی ها و اتفاقات شگفت انگیز زندگی پرحادثه ی مرکام، در قالب داستانی جذاب به مخاطبین ارائه شده است.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب شب در مسیر غرب
____________________________

📕نام کتاب: کتاب شب در مسیر غرب
____________________________

🖊️نویسنده: بریل مرکام
____________________________

📃تعداد صفحات: 283 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: رمان و زندگی نامه
____________________________

بخشهایی از پی دی اف کتاب شب در مسیر غرب

جملات زیبای کتاب شب در مسیر غرب:
هیچ حیوانی، هرچه قدر هم سریع، به اندازه ی شیری حمله ور در فاصله های چندیاردی سرعت ندارد. سرعتی که بیشتر از سرعت فکر است و البته همیشه سریع تر از فرار. زیر دست مهار شده ام انقباض و انبساط عضلات بولر را حس کردم که خشم فزاینده اش در جوش و خروش بود. ذهن بولر به نقطه ی کورش رسیده بود. غیرقابل مهار که می شد، یک راست به شیر حمله می کرد و خودش را به کشتن می داد. سر و وضع آراب ماینا تغییر کرده بود. چهره اش حالتی عبوس و گستاخ پیدا کرده بود، آرواره ی مستطیلی شکل و جسورش پیش آمده بود. چشمانش که از فرط بی فروغی پنداری در رویا فرو رفته بودند، پشت گونه های بلند و درخشانش گود افتادند. عضلات برآمده ی گردنش را تماشا کردم که به عضلات گردن ماری عصبانی می مانست، و ذرات کف سفیدی را دیدم که بر گوشه ی لبانش نقش می بست. منفعل و منقبض به شیر خیره بود..

بیوگرافی کوتاه از نویسنده بریل مرکام

بریل مرکام، زاده ی 26 اکتبر 1902 و درگذشته ی 3 آگوست 1986، خلبان، ماجراجو، تعلیم دهنده ی اسب های مسابقه و نویسنده ی کنیایی با اصالتی بریتانیایی بود.مرکام در روستای اشول در روتلند انگلستان به دنیا آمد و زمانی که چهارساله بود، به همراه خانواده به کنیا نقل مکان کرد. او، زنی ماجراجو، مستقل و زیبا بود و همیشه به خاطر انتخاب ها و سبک زندگی منحصر به فرد خود مورد تحسین قرار می گرفت. کتاب شب در مسیر غرب، معروف ترین اثر مرکام به شمار می آید.

آثار برجسته بریل مرکام

آثار بریل مرکام، به ویژه داستان کتاب شب در مسیر غرب، از بهترین نمونه‌ های ادبیات انگلیس محسوب می‌ شوند. این اثر نشان‌ دهنده مهارت او در نویسندگی و داستان‌ پردازی می باشد. 

چرا pdf کتاب شب در مسیر غرب را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است، چرا pdf رایگان کتاب شب در مسیر غرب را باید خریداری کنید؟ در این کتاب بریل مرکام خواننده را به دل ماجراهایی می برد که پس از خواندن کتاب، به تجربیاتی مشترک بدل می شود، چنان که گویی خواننده نیز پا به پای نویسنده در آن دیار حضور  داشته است و در ماجراهایی که بریلذ مرکام میگوید پا به پا سهیم بوده است.

 



موضوعات :
کتاب رمان

تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب شب در مسیر غرب بریل مرکام-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *