no-img
پروژه دانلود

دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین
pdf
آگوست 7, 2024
حجم فایل: 28MB
سوزان کین

معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین


دانلود کتاب تلخ و شیرین

دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین یکی از شاهکارهای سوزان کین به شمار می رود،او در pdf کتاب تلخ و شیرین  اندوه و تمنا چگونه باعث کامل شدن شخصیت ما می‌شوند سخن از این گفته که چگونه ما تلاش می‌کنیم که از دست غم‌های خود فرار کنیم؛ غافل از اینکه غم‌ها روزنه‌ای به سمت نور و شادی هستند. سوزان کین در کتاب تلخ‌ و شیرین، به زیبایی هرچه تمام تر نشان می‌دهد که غم، مرکز و قلب انسان بودن ما است. این اثر موفق شده است به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز تبدیل شود. در ادامه به بررسی و معرفی جامع باغ اپیکور خواهیم پرداخت. با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه تلخ وشیرین

می توان “خلاصه پی دی اف کتاب تلخ و شیرین” را روایت تبدیل اندوه به هنر، عشق و تعالی است. سوزان کین با الهام گرفتن از داستان زندگی خود و افراد دیگر، نشان داده است که چگونه غم می‌تواند به پالایش روح بینجامد و در شرایطی که تاریکی همه‌جا را فراگرفته است، به روزنه‌ای از امید تبدیل شود. غمی که حکایت از وضعیتی وجودی دارد، سبکی از زیستن؛ سبکی که با سرخوشی همراه است. ترکیبی از اندوه و تمنا. زندگی پر از دوگانگی‌ها است: سرما و گرما، روز و شب، روشنایی و تاریکی، امید و ناامیدی و غم و شادی. اما آنچه همیشه نادیده می‌گیریم آن است که سرنوشت محتوم ما، زندگی در همین دوگانگی‌ها و به دوش کشیدن رنج ناشی از این نوع زیستن است. با تاریکی، روشنایی معنا می‌یابد، سرما احساس نیاز به گرما را در وجود زنده می‌کند و شادی و امید از دل غم و ناامیدی ظهور می‌کنند.

 

دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین
____________________________

📕نام کتاب: کتاب تلخ و شیرین
____________________________

🖊️نویسنده:  سوزان کین
____________________________

📃تعداد صفحات: 469 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: روانشناسی
____________________________

بخشهایی از کتاب تلخ و شیرین

جملات زیبای کتاب تلخ و شیرین:

شاید شکاف عمیقی تجربه می کنید بین آن که هستید وآنچه برای گذراندن زندگی انجام می دهید و این شکاف به شما نشان می دهد که زیادی کار می کنید یا خیلی کم کار می کنید، کار راضی کننده ای می خواهید یا به یک فرهنگ سازمانی نیاز دارید ربطی به شغل رسمی با درآمد شما ندارد یا پیام های بی شمار دیگری که اشتیاقتان ممکن است برای شما بفرستد. به آنها گوش کنید دنبالشان کنید به آنها توجه کنید. یا زمانی که فرزندان شما می خندند به هیجان می آیید، ولی زمانی که گریه می کنند به نیابت از آنها زجر می کشید. این کار به شما نشان می دهد حقیقتا نپذیرفته اید که اشک هم بخشی از زندگی است و کودکان شما می توانند آن را تحمل کنند.

فهرست مطالب پی دی اف کتاب تلخ و شیرین:

فصل اول

  • غم به چه دردی می خورد؟

فصل دوم

  •  چرا در تمنای عشق کامل و بی قید و شرط هستیم؟

فصل سوم

  • آیا خلاقیت با اندوه و تمنا و تعالی ذر ارتباط است؟

و …

فصل نهم

  • ایا درد والدین و نیاکانمان را  به ارث می بریم؟

بیوگرافی کوتاه از نویسنده سوزان کین

سوزان کین در تاریخ 20 مارس 1968 به‌ دنیا آمد و در نزدیکی نیویورک رشد کرد. او کوچک‌ترین فرزند یک خانواده‌ی پنج‌نفره بود. سوزان کین در سال 1989 در رشته‌ی زبان انگلیسی از دانشگاه پرینستون فارغ‌التحصیل شد. او همچنین مدرک دکترای تخصصی خود را در سال 1993 از مدرسه‌ی حقوق دانشگاه هاروارد گرفت. سوزان کین به مدت هفت سال در سمت‌های حقوقی و همچنین مذاکره، به فعالیت حرفه‌ای پرداخت.نویسنده و مدرس آمریکایی و نویسنده کتاب سکوت: قدرت درون‌گراها در دنیایی که از حرف زدن بازنمی‌ایستد! است. او همچنین بنیان‌گذار شرکت Quiet Revolution است. سوزان کین از نویسندگان مطرح درباره‌ی موضوع درون گرایی و برون گرایی بوده است.او همچنین در سال 2015 با همکاری یکی از دوستان خود شرکتی را در خصوص والدگری و رشد کودکان تأسیس کرد.

چرا  pdf کتاب تلخ و شیرین را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است، چرا pdf رایگان کتاب تلخ و شیرین را باید خریداری کنید؟ “کتاب تلخ وشیرین سوزان کین” به عنوان یکی از آثار برجسته ادبیات نیز شناخته می‌ شود. با خرید کتاب تلخ وشیرین خود را جای ویلن‌سل‌نوازی بگذارید که در شهری جنگ‌زده، هر روز در میدانی می‌نشیند و به یاد یکی از کشته‌شدگان، موسیقی می‌نوازد؛ در شرایطی که اندوه، به قلبش چنگ انداخته است. این داستان ودران اسماعیلیوویچ، نوازنده‌ی اهل سارایوو است که پس از کشته شدن 22 نفر در صف نانوایی، هر روز در میدانی روبروی آن قتلگاه حاصل از جنگ می‌نشست و موسیقی آداجیو، اثر آلبینونی را می‌نواخت. اینک، اندوه او راهی به بیرون یافته بود؛ در حالی که مرگ از رگ گردن به او نزدیک‌تر بود.

📚 😍 کتاب پیشنهادی

کتاب خودت را رها کن 

معرفی و دانلود رایگان کتاب مصاحبه با ویلیام فاکنر

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

                                                                                          [/su_box



تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب تلخ و شیرین سوزان کین-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *