no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب اعجوبه هرمان هسه

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب اعجوبه هرمان هسه
pdf
آگوست 7, 2024
هرمان هسه
۲۰,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب اعجوبه هرمان هسه


کتاب اعجوبه

کتاب اعجوبه از آثار ارزشمند نویسنده خارجی هرمان هسه می باشد که در 241 صفحه به زبان فارسی توسط مینا بیگلری ترجمه شده است. پی دی اف کتاب اعجوبه، جنبه اموزشی دارد و به شیوه های تربیتی در مدارس و توسط والدین اشاره می کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید رایگان کتاب اعجوبه می توانید با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب اعجوبه

کتاب اعجوبه، ماجرای پسر بچه ای را روایت می کند که بسیار باهوش است. اما هوش و استعداد این پسر بچه توسط والدین، مربی و معلمانش نادیده گرفته شده است. در رمان اعجوبه، انتقادی به روش تربیتی و تعلیم در خانواده ها و مدارس نیز می شود. پدر و مادر این پسر بچه به تفریح و سرگرمی فرزند خود توجه نکرده و این منجر به سرکوب احساسات وی می شود. سرکوب احساسات پسر بچه باعث می شود که در مسیر اشتباهی قدم بردارد.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب اعجوبه

📕نام کتاب: اعجوبه

____________________________

🖊️نویسنده: هرمان هسه
____________________________

📃تعداد صفحات: 241 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: رمان
____________________________

بخشهایی از خرید کتاب اعجوبه

هانس کاملا آماده بود که در این دنیای مورد نظر وارد شود و حتی قول داده که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکند. اصل و بخش مهم قضیه هنوز باقی مانده بود. مدیر مدرسه گلویش را صاف کرد و با همان لحن دوستانه به سخن ادامه داد و گفت: “من حتی خوشحال می شوم که شما چند ساعتی را هم برای ریاضیات بگذارید …” ترجمه کتاب اعجوبه از مینا بیگلری”

بیوگرافی کوتاه از هرمان هسه

هرمان هسه در تاریخ 2 ماه ژوئیه سال 1877 متولد شد و در سال 1962 نیز درگذشت. وی به خاطر مهارت و استعدادی که در رمان نویسی و نوینسدگی دارد به شهرت رسیده است. هرمان هرسه در لیست بهترین شاعران، رمان نویسان و نقاشان در دوره خودش قرار دارد. وی به فلسفه اصالت وجود علاقه زیادی داشت و این در آثارش مشهود است. هرمان هرسه توانست که به دلیل سبک نگارش برتر خود جایزه نوبل را نیز دریافت کند.

آثار برجسته هرمان هسه:
  • سیدارتا 
  • دمیان
  • گرگ بیابان

چرا پی دی اف کتاب اعجوبه رایگان را باید خریداری کنید؟

دانلود رایگان پی دی اف کتاب اعجوبه را به کسانی پیشنهاد می کنیم که خیلی اهل مطالعه رمان ها و ادبیاتی با سبک کلاسیک هستند.

📚 😍 کتاب پیشنهادی


موضوعات :
کتاب رمان

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *