no-img
پروژه دانلود

دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای
pdf
آگوست 7, 2024

معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای


دانلود کتاب ذات فلسفه

لینک دانلود این کتاب به علت حفظ حقوق ناشر توسط مدیریت وب سایت حذف گردید

دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه یکی از شاهکارهای ادبیات کلاسیک به شمار می رود، pdf کتاب ذات فلسفه اثر ویلهلم دیلتای، در این اثر به تبیین مفهوم فلسفه و چیستی ذات و ویژگی­های آن پرداخته است. به طوری که در این بررسی، مفهوم فلسفه از یونان باستان تا عصر حاضر را در بر می­ گیرد و آنگاه به تبیین نسبت بیان فلسفه و دین،‌ هنر، ادبیات و علم می ­پردازد. در ادامه به بررسی و معرفی جامع و کتاب ذات فلسفه خواهیم پرداخت. با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب ذات فلسفه

می توان “خلاصه کتاب ذات فلسفه” هدف اساسی در تبیین مفهوم فلسفه، چیستی ذات و ویژگی‌های آن است. برای دست‌یابی به چنین مقصودی او از یک سو بر اساس واقعیت‌های تاریخی و دور هرمنوتیکی به بررسی مفهوم فلسفه از یونان باستان تا عصر حاضر پرداخته و آن را در بوته نقد نهاده و از دیگر سوی به تبیین نسبت میان فلسفه و دین، هنر و ادبیات و علم، به عنوان پاره‌ای از مهم‌ترین شاخه‌های علوم انسانی، پرداخته است.

دانلود رایگان  پی دی اف ذات فلسفه
____________________________

📕نام کتاب: کتاب ذات فلسفه
____________________________

🖊️نویسنده: ویلهلم دیلتای
____________________________

📃تعداد صفحات: 205 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب:  فلسفه
____________________________

بخشهایی از pdf کتاب ذات فلسفه

جملات زیبای کتاب ذات فلسفه :

این فکر از زمان شو پنهاور با دشمنی هر چه بیشتر با فلسفۀ سینما تیک مسیر تطور خود را پیموده است و اینک در کانون توجهات فلسفی نسل جوان قرار دارد. نوشته های اینان بیانگر طریقه ای ادبی است که از عظمت خاص و استقلال بهره مند است.این متفکران همان طور که کاری فکری خویش را فلسفه می نامند،امروزه مانند متفکران دینی در زمان های پیشین،زمینه ی تحولات نو در فلسفۀ سینماتیک را فراهم می اورند.

فهرست مطالب کتاب پی دی اف کتاب ذات فلسفه :

بخش اول: اسلوب تاریخی در تعیین ذات فلسفه

فصل اول

  •  تعاریف ابتدایی

فصل دوم

  •  استنتاج تاریخی اوصاف ذاتی فلسفه از بهم پیوستگی سیستم ها

فصل سوم

  • حلقه های میانی بین فلسفه و دین و ادبیات و شعر

بخش دوم:ذات فلسفه به اعتبار جایگاه آن در جهان روحی

فصل اول

  • عهدنامه تعیین جایگاه کارکرد فلسفه در بهم پیوستگی حیات نفساتی
  • و………

بیوگرافی کوتاه از نویسنده ویلهلم دیلتای

ویلهلم دیلتای در سال ۱۸۳۳ نزدیك ویسبادن آلمان زاده شد. پدر و پدربزرگش هر دو كشیش پیرو آیین كالون بودند. در نتیجه در رشته الهیات دانشگاههای هایدلبرگ (۱۸۵۳) و سپس برلین (۱۸۵۴) نام نویسی كرد. در ۱۸۶۰ مقاله ای راجع به هرمنوتیك یا علم تأویل فردریش شلایر ماخر ـ كه متفكر برجسته ای در الهیات و فلسفه بود ـ نوشت كه برنده جایزه شد. دیلتای به خاطر قدرت و استواری مقاله اش پیشنهادی برای تنظیم و ویرایش نامه ها و یادداشتهای شلایرماخر و نوشتن زندگینامه او دریافت كرد. دیلتای در ۱۸۶۱ تحصیل اش در رشته الهیات را رها كرد و به رشته فلسفه روی آورد و در ۱۸۶۴ رساله ای درباره اخلاق در نزد شلایرماخر و نیز اثری در باب آگاهی اخلاقی به رشته تحریر درآورد.جامعه‌شناس، روان‌شناس و فیلسوف آلمانی‌ است. او و ماکس وبر از بنیان‌گذاران جامعه‌شناسی تفهمی به‌شمار می‌رود. دیلتای از جمله اندیشمندانی است که آثارش به زبان انگلیسی قدری دیر ترجمه شده‌اند. آثار این فیلسوف در سال ۱۹۸۹ به زبان انگلیسی برگردان شدند.

آثار برجسته ویلهلم دیلتای

آثار ویلهلم دیلتای به ویژه کتاب ذات فلسفه، از بهترین نمونه‌ های ادبیات کلاسیک محسوب می‌ شوند. از دیگر آثار برجسته او می‌ توان به “فلسفه و اخلاق جهان بینی“، “کتاب به فهم درآوردن جهان انسانی“، “تشکل جهان تاریخی در علوم انسانی“، و “مقدمه بر علوم انسانی” اشاره کرد.

چرا pdf کتاب ذات فلسفه را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است، چرا pdf رایگان کتاب ذات فلسفه را باید خریداری کنید؟ این کتاب پس از انتشار با استقبال گسترده‌ ای  مواجه شد.  پی دی اف کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای” جایگاه ویژه‌ ای در ادبیات کلاسیک دارد. با خرید کتاب ذات فلسفه ازتاریخ فلسفه تا به کارگیری فلسفی سیستماتیک، سه مساله پی افکنی، بنیاد بخشی و جمع بندی علوم جزئی و وظیفه مواجهه با نیاز رفع ناشدنی به تامل نهایی در باب هستی، بنیاد، ارزش و غایت و به هم پیوستگی آن‌ها در جهان‌بینی آگاه می شوید.



موضوعات :
کتاب فلسفه

تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای-1
معرفی و دانلود رایگان کتاب ذات فلسفه ویلهلم دیلتای-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *