no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب ترمودینامیک کاربردی عباس عباسی

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب ترمودینامیک کاربردی عباس عباسی
pdf
جولای 24, 2024
حجم فایل: 8MB
عباس عباسی
۵۴,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب ترمودینامیک کاربردی عباس عباسی


دانلود ترمودینامیک کاربردی

دانلود رایگان پی دی اف کتاب ترمودینامیک کاربردی اثر جاودان نویسندگان معروف عباس عباسی می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب ترمودینامیک کاربردی هدف از نگارش کتاب ترمودینامیک کاربردی، نبود منابع کافی در مقطع کاردانی بود که بتوان با دوری جستن از ریاضیات پیشرفته مفاهیم اساسی این علم را به دانشجویان این مقطع آموزش داد. برای معرفی و کسب اطلاعات بیشتر درباره پی دی اف کتاب ترمودینامیک کاربردی رایگان با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب ترمودینامیک کاربردی

در این کتاب سعی شده‌ تا از مفاهیم اساسی در حیطه مهندسی مکانیک و مکانیک خودرو به شکل عملی طبق آن چه مرسوم است استفاده کند، هم چنین با آوردن مثال‌ های حل شده مختلف، درک شما را از مفاهیم ساده‌ تر سازد، کتاب حاضر بر اساس سر فصل‌های یک درس دو واحدی به نام ترمودینامیک مصوب وزرات علوم گرد آوری شده و حاصل تدریس چندین ساله در دانشگاه‌ها و مراکز علمی است. پی دی اف کتاب ترمودینامیک کاربردی  یکی از بهترین آثار در ژانر مهندسی مکانیک می باشد که پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب ارزشمند می باشد.

دانلود و خرید کتاب ترمودینامیک
____________________________

📕نام کتاب: ترمودینامیک کاربردی
____________________________

🖊️نویسنده: عباس عباسی
____________________________

📃تعداد صفحات: 141 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: مهندسی مکانیک
____________________________

بخشهایی از PDF ترمودینامیک کاربردی

ترمودینامیک بخشی از علوم طبیعی است که به بررسی گرما و رابطه‌ ی آن با انرژی اختصاص دارد، با گسترش مکانیکی شدن کارها در قرون اخیر، ماشین‌ هایی چون ماشین بخار به وجود آمد که برای تبدیل انرژی گرمایی به توان مکانیکی به کار می‌رفت و از بررسی این ماشین‌ های گرمایی، ترمودینامیک پدید آمد، ترمودینامیک از همان آغاز، به سرعت توسعه یافت و رفته رفته پایه‌ های آن مستحکم شد و حیطه کاربرد آن فراتر از مهندسی ماشین‌ های گرمایی پیش رفت… “خرید کتاب ترمودینامیک کاربردی عباس عباسی”

فهرست مطالب کتاب پی دی اف ترمودینامیک کاربردی :

فضل اول

  • تعاریف مفاهیم اساسی

فصل دوم

  • ماده خالص

فصل سوم

  • فرآیندهای ترمودینامیکی

و …

فصل ششم

  • سیکل های توان و تبرید

بیوگرافی کوتاه از عباس عباسی

عباس عباسی کترای تخصصی زبان انگلیسی، استادیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خلیج فارس،کتاب های بسیار زیادی در زمینه ی مهندسی مکانیک ترجمه و به چاپ رسانده است که در پست به معرفی کتاب ترمودینامیک کاربردی pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

آثار برجسته عباس عباسی :

  • کتاب ترمودینامیک کاربردی pdf down
  • فیزیک عمومی
  • کتاب فیزیک الکتریسیته و مغناطیس

چرا کتاب رایگان ترمودینامیک کاربردی را باید خریداری کنید؟

پی دی اف کتاب ترمودینامیک کاربردی رایگان یکی از کتاب های محبوب در میان دوست داران طالعه و پیشرفت می باشد که آماده‌ ی ایجاد تغییرات اساسی در خود و در هم شکستن چارچوب ذهن خود می باشند است. کتاب ترمودینامیک کاربردی موفقیت زودهنگامی را به شما وعده می‌ دهد تا با مطالعه و تفکر درباره محتوای کتاب به تمامی خواسته های خود برسید.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *