no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب راهسازی به زبان ساده حسن سپهوند

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب راهسازی به زبان ساده حسن سپهوند
pdf
جولای 23, 2024
حجم فایل: 8MB
حسن سپهوند
۵۹,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب راهسازی به زبان ساده حسن سپهوند


دانلود کتاب راهسازی به زبان ساده

دانلود رایگان پی دی اف کتاب راهسازی به زبان ساده اثر جاودان نویسندگان معروف حسن سپهوند می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب راهسازی به زبان ساده فرایند طرح و احداث یک مسیر بین دو نقطه‌ ی مبداً و مقصد مانند طراح‌ های عمرانی دیگر، مجموعه عملیات و خدمات مشخصی است که بر اساس مطالعات توجیه فنی و اقتصادی یا اجتماعی توسط دستگاه‌های اجرایی کشور طی مدت معین با اعتبار مشخص برای تحقق اهداف تعیین شده و برنامه‌های کلان عمرانی کشور، به صورت سرمایه‌ گذاری ثابت اجرا می‌گردد. برای معرفی و کسب اطلاعات بیشتر درباره پی دی اف کتاب راهسازی به زبان ساده رایگان با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه راهسازی به زبان ساده

در کتاب راهسازی به زبان ساده بررسی می‌شود که طرح هندسی مناسب، طرحی است که از نقاط اجباری مناسب عبور نموده و شرایط بهینه‌ ی طراحی مانند شیب طولی مناسب، شعاع قوس‌های مجاز، سرعت طرح و شرایط ایمنی و اقتصادی مورد نظر پروژه را فراهم نماید، طرح هندسی در ابتدا با طراحی مسیر مورد نظر در صفحه‌ی افق انجام می‌گیرد. پی دی اف کتاب راهسازی به زبان ساده  یکی از بهترین آثار در ژانر مهندسی عمران می باشد که پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب ارزشمند می باشد.

دانلود خرید کتاب راهسازی به زبان ساده
____________________________

📕نام کتاب: راهسازی به زبان ساده
____________________________

🖊️نویسنده: حسن سپهوند
____________________________

📃تعداد صفحات: 211 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: مهندسی عمران
____________________________

بخشهایی از معرفی بهترین کتاب ها و منابع مهندسی عمران

پس از اتمام مطالعات فاز صفر و تصویب کارفرما جهت احداث مسیر بین دو نقطه در یک منطقه، پروژه وارد فاز یک می‌شود، در این فاز با توجه به منابع و نقشه‌ های موجود، واریانت‌هایی برای احداث مسیر بین نقاط مبدأ و مقصد تعیین می‌گردد، ارائه‌ی طرح هندسی مناسب برای پروژه از مراحل اساسی طرح به شمار می‌رود… “خرید کتاب راهسازی به زبان ساده حسن سپهوند”

فهرست مطالب کتاب پی دی اف راهسازی به زبان ساده :

فضل اول

  • مسیر

فصل دوم

  • طبقه‌ بندی راه

فصل سوم

  • شناسایی

و …

فصل سی و نهم

  • بررسی چند تمرین

بیوگرافی کوتاه از حسن سپهوند

حسن سپهوند استاد دانشگاه، مهندس راه و ساختمان و پژوهشگر ایرانی است، دانشگاه آکسفورد از او با عنوان پدر مهندسی عمران ایران یاد کرده‌است، تحصیلات ابتدائی را در مدارس توفیق و حسینیه و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان دارالفنون انجام داد و در سال 1307 با شرکت در آزمون اعزام به خارج به همراه دومین گروه دانشجویان راهی برلین شد.

اما به دلائلی پس از یک سال به تهران بازگشت و سپس راهی سوئیس شد، پس از پایان تحصیلات در رشته مهندسی راه و ساختمان با درجه ممتاز در دان که در پست به معرفی کتاب راهسازی به زبان ساده pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

آثار برجسته حسن سپهوند:

  • کتاب راهسازی به زبان ساده pdf down

چرا کتاب راهسازی به زبان ساده pdf را باید خریداری کنید؟

پی دی اف کتاب راهسازی به زبان ساده رایگان یکی از کتاب های محبوب در میان دوست داران طالعه و پیشرفت می باشد که آماده‌ ی ایجاد تغییرات اساسی در خود و در هم شکستن چارچوب ذهن خود می باشند است. کتاب راهسازی به زبان ساده موفقیت زودهنگامی را به شما وعده می‌ دهد تا با مطالعه و تفکر درباره محتوای کتاب به تمامی خواسته های خود برسید.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *