no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب مکانیک شکست نستور پرز

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب مکانیک شکست نستور پرز
pdf
جولای 23, 2024
حجم فایل: 8MB
نستور پرز
۶۹,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب مکانیک شکست نستور پرز


دانلود کتاب مکانیک شکست

دانلود رایگان پی دی اف کتاب مکانیک شکست اثر جاودان نویسندگان معروف نستور پرز می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب مکانیک شکست این مجموعه یک کتاب جامع و البته خودآموز برای مهندسان و دانشجویان کارشناسی سال بالایی و تحصیلات تکمیلی که با مسائل تحلیلی تخریب با روی کرد ریاضی برای طراحی جهت مقابله با شکست مواجه هستند است.

با این وجود قابل ذکر است که خواننده‌ی کتاب مکانیک شکست درکی از مفاهیم مدل‌ سازی، حل مسئله و تفسیر معنی حل ریاضی برای یک مسئله یا موقعیت مهندسی خاص را داشته باشد. برای معرفی و کسب اطلاعات بیشتر درباره پی دی اف کتاب مکانیک شکست رایگان با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب مکانیک شکست

علی رغم پیشرفت‌های اخیر در مکانیک شکست، بسیاری از اصول همان اصول مکانیک هستند، مکانیک شکست دینامیک شامل میدان خستگی و تست ضربه شارپی است، موارد مورد بحث در این کتاب بر اساس توسعه فرآیندهای تحلیلی و عددی مربوط به میدان‌ های خاص مکانیک شکست الاستیک خطی و مکانیک شکست پلاستیک شامل اثر متقابل بارگذاری مود ترکیبی هستند. پی دی اف کتاب مکانیک شکست  یکی از بهترین آثار در ژانر مهندسی  مکانیک می باشد که پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب ارزشمند می باشد.

دانلود کتاب مکانیک شکست فارسی
____________________________

📕نام کتاب: مکانیک شکست
____________________________

🖊️نویسنده: نستور پرز
____________________________

📃تعداد صفحات: 441 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: مهندسی  مکانیک
____________________________

بخشهایی از خرید کتاب مکانیک شکست

مکانیک شکست مواد مهندسی با شکست مواد جامد تحت تغییر شکل‌های بالا (مواد نرم) و یا شکست (مواد ترد) تحت بار ماکزیمم سر و کار دارد، تحلیل یک ماده جامد تحت بار تا حدودی با مکانیزم‌های میکروسکوپی شکست مواجه است که معیارهای شکست را فراهم نموده و از دیدگاه ماکروسکوپی تنش شکست را پیش بینی می‌کند… “خرید کتاب مکانیک شکست نستور پرز”

فهرست مطالب کتاب پی دی اف مکانیک شکست :

فضل اول

  • نظریه الاستیک

فصل دوم

  • مقدمه‌ی مکانیک شکست

فصل سوم

  • الاستیک خطی شکست مکانیکی

و …

فصل نهم

  • رشد ترک خستگی

بیوگرافی کوتاه از نستور پرز

نستور پرز مهندس و طراح صنعتی ، به همراه می باخ مخترع اولین موتور سیکلت (دوچرخه موتور دار)و پیشرو در گسترش موتور های احتراق داخلی، پدر بزرگ موتور های احتراق داخلی که در پست به معرفی کتاب مکانیک شکست pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

آثار برجسته نستور پرز:

  • کتاب مکانیک شکست pdf down

چرا دانلود رایگان کتاب مکانیک شکست را باید خریداری کنید؟

پی دی اف کتاب مکانیک شکست رایگان یکی از کتاب های محبوب در میان دوست داران طالعه و پیشرفت می باشد که آماده‌ ی ایجاد تغییرات اساسی در خود و در هم شکستن چارچوب ذهن خود می باشند است. کتاب مکانیک شکست موفقیت زودهنگامی را به شما وعده می‌ دهد تا با مطالعه و تفکر درباره محتوای کتاب به تمامی خواسته های خود برسید.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *