no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام محمدرضا الماسی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام محمدرضا الماسی
pdf
جولای 23, 2024
حجم فایل: 4MB
محمدرضا الماسی و میثم میرزایی شهرابی
۵۴,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام محمدرضا الماسی


دانلود کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام

سایت پروژه دانلود پی دی اف کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام 157 صفحه PDF را برای شما علاقه مندان آماده کرده است.دانلود رایگان پی دی اف کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام، به تالیف محمدرضا الماسی و میثم میرزایی شهرابی به تشریح کاربردی فیزیولوژی عضله، سیستم‌های انرژی، مبانی تمرین و… می‌پردازد. خرید کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام” با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام

فصل اول این کتاب درباره فیزیولوژی ساختمان و انقباض عضلات است. در فصل دوم مباحث بیوانرژیک تمرین و فعالیت‌های ورزشی مورد بحث می‌گیرد. بدون شک اولین گام در هر برنامه تمرینی شناخت علمی این حوزه است. فصل سوم به سازگاری‌های فیزیولوژیکی بدن با تمرینات بی هوازی می‌پردازد. هر مربی و ورزشکاری با خواندن این فصل می‌تواند دانش خود را در ارتباط با تغییرات و پاسخ‌های بدنی به تمرینات مقاومتی افزایش دهد. فصل چهارم درباره مبانی تمرینات مقاومتی مانند گرم کردن، سرد کردن، شدت و ویژگی‌های تمرینات است. درست جایی که به عنوان یک ورزشکار باید شروع کنید.

در فصل پنجم مباحث تئوری و عملی باهم ادغام می‌شوند و می‌توانید با انواع سیستم‌های تمرینی در تمرینات مقاومتی آشنا شوید. در فصل ششم خاستگاه بسیاری از مربیان و ورزشکاران، یعنی هایپرتروفی و حجم عضلانی مورد بررسی قرار گرفته شده است. فصل هفتم به یکی از مباحث پرطرفدار امروزه اختصاص دارد یعنی کاهش چربی و تفکیک عضلات. فصل‌های هشتم و نهم تمرینات مقاومتی را بر اساس سن و جنسیت تفکیک و بررسی می‌کند در این فصل‌ها گروه‌های سنی خاص در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند با رعایت ملاحظات، تمرینات مقاومتی را اجرا کنند و از تاثیرات مثبت آن استفاده کنند.

دانلود رایگان کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام
____________________________

📕نام کتاب: کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام
____________________________

🖊️نویسنده: محمدرضا الماسی و میثم میرزایی شهرابی
____________________________

📃تعداد صفحات: 157 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: ورزشی
____________________________

بخشهایی از خرید کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام

جملات زیبای کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام:

موقعیت تنه و پایداری بدن در اجرای حرکات و انواع لیفت کردن‌ها و استفاده از انواع دستگاه‌های بدنسازی برای عملکرد ایمن و موثر بسیار مهم است. یک موقعیت پایدار در بدن باعث می‌شود ورزشکار تکنیک صحیح و مناسب اجرای حرکت را حفظ کند تا شرایط انقباض عضلات را فراهم کند. علاوه بر این در حرکاتی که فرد در حالت ایستاده اجرا می‌کند، پاها باید کمی بازتر از عرض لگن باشد و کف پاها کامل بر روی زمین تماس دشته باشد. همچنین سعی کنید در انتخاب یک صندلی مناسب و محکم و جایگاه صحیح در اجرای حرکات با ماشین شرایط ایمن را فراهم کنید. حرکاتی که نیاز به نشستن یا خوابیدن بر روی نیمکت را دارد نیز باید از موقعیت بدنی صحیحی رعایت شود. ورزشکار در این حرکات باید 5 نقطه از بدن خود را کنترل کند:

کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام مناسب چه کسانی‌ست؟

این کتاب برای برنامه‌ریزی و طراحی تمرین مربیان، کمک مربیان و ورزشکاران اثربخش و کاربردی بوده و زمینه رسیدن به موفقیت‌های ورزشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

چرا کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام رایگان را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است، چرا کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام رایگان را باید خریداری کنید؟ زیرا این اثر پس از انتشار مورد پسند و توجه بسیاری در ایران قرار گرفت و علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرد.

 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *