no-img
پروژه دانلود

کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf | پروژه دانلود

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf
pdf
جولای 22, 2024
حجم فایل: 2MB
گابریل گارسیا مارکز
۵۴,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf


دانلود رایگان پی دی اف کتاب گزارش یک مرگ pdf اثر گابریل گارسیا مارکز، از محبوب ترین و پر طرفدار ترین رمان های سبک جنایی جهان است. گزارش یک مرگ روایت کشتن سانتیاگو ناصر به دستان دو برادر و مو شکافی این ماجرا می باشد. آیا این دو برادر در رابطه با کشتن سانتیاگو مُحق بودند یا اشتباه کرده اند! برای دانستن این روایت خواندنی با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب گزارش یک مرگ

گزارش یک مرگ داستانی روزنامه‌ نگارانه از کشته‌ شدن جوانی به اسم سانتیاگو ناصر به دست دو برادر می باشد؛ مرگی که پس از گذشت بیش از بیست سال هنوز دست از سر شاهدانش بر نداشته است، مرگی از پیش اعلام‌ شده که گویا همه از آن خبر داشتند. 

روایت و ماجرا از این قرار می باشد که در شب ازدواج بایاردو سان رومان با آنخلو ویکاریو مشخص می‌ شود که آنخلو باکره نبوده و شوهرش او را به خانه پدری‌ اش باز می‌ گرداند و او را از خود طرد می کند. بعد از اینکه خانواده‌ٔ دختر او را سؤال و جواب می‌ کنند، دختر، سانتیاگو ناصر را به عنوان مقصر معرفی می‌ کند. برادران دوقلوی ویکاریو یعنی پابلو و پدرو نیز پس از شنیدن اسم سانتیاگو بدون اینکه پی دلیل و مدرک باشند به سراغ سانتیاگو می‌ روند تا انتقام خیانتی را که به خواهر شان کرده است را بگیرند. در جریان باز جویی این شبهه و تامل در ذهن راوی که از دوستان سانتیاگو و پسرخاله آنخلا است به وجود خواهد آمد که سانتیاگو مقصر این قضیه نبوده است…

دانلود رایگان کتاب گزارش یک مرگ pdf

____________________________

📕نام کتاب: گزارش یک مرگ
____________________________

🖊️نویسنده: گابریل گارسیا مارکز
____________________________

📃تعداد صفحات: 136 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: رمان و داستان
____________________________

بخشهایی از دانلود کتاب گزارش یک مرگ

سانتیاگو ناصر روزی که قرار بود کشته شود، ساعت پنج‌ و نیم صبح از خواب بیدار شد تا به استقبال کشتی اسقف برود. خواب دیده بود که از جنگلی از درختان عظیم انجیر می‌گذشت که باران ریزی بر آن می‌ بارید. این رویا لحظه‌ ای خوشحالش کرد و وقتی بیدار شد حس کرد پوشیده از فضلهٔ پرندگان جنگل است. پلاسیدا لینرو، مادر سانتیاگو ناصر، بیست‌ و هفت سال بعد که داشت جزئیات دقیق آن دوشنبهٔ شوم را برایم تعریف می‌ کرد، گفت: او همیشه خواب درخت‌ ها را می‌ دید. یک هفته پیش از آن خواب دیده بود توی هواپیمایی از کاغذ قلعی، از میان درختان بادام می‌گذرد، اما به شاخه‌ ها گیر نمی‌ کند. پلاسیدا لینرو در تعبیر خواب‌ های دیگران شهرت به‌ سزایی داشت، به‌ شرط اینکه خواب را صبح ناشتا برایش تعریف می‌ کردند. اما نه این دو خواب پسرش را به فال نحس گرفت و نه خواب‌ هایی را که او در روز های پیش از مرگش، صبح‌ ها برایش تعریف می‌ کرد و در همه‌ شان درخت وجود داشت.

سانتیاگو ناصر هم حدس خاصی در مورد خوابش نمی‌ زد. لباس‌ نکنده، به خوابی کوتاه و بد فرو رفته بود و وقتی بیدار شده بود سرش سنگینی می‌کرد و ته‌ مزه‌ای از مشروب در گلویش مانده بود. این بد حالی را ناشی از جشن بی‌ بند و باری دانست که شب قبل تا صبح در آن شرکت داشت. کسانی که آن روز در ساعت شش‌ و پنج‌ دقیقه، یعنی یک ساعت پیش از اینکه شکمش مثل خوک دریده شود، موقع بیرون‌ آمدن از خانه با او رو به‌ رو شده بودند، او را کمی خواب‌ آلود اما سرحال دیده بودند و او بی‌ هیچ قصد خاصی به تک‌تک‌ شان گفته بود که روز بسیار قشنگی است. هیچ‌ کس مطمئن نبود که منظورش خوبی هوا بوده است. عدهٔ زیادی آن روز را روز روشن و با طراوتی به‌ یاد داشتند که نسیمی از دریا می‌ وزید و از میان باغ موز می‌ گذشت. هوا طوری بود که از روز های خوش فوریه انتظار می‌ رفت…

بیوگرافی کوتاه از نویسنده گابریل گارسیا مارکز

گابریل خوزه گارسیا مارکز، متولد شش مارس 1927 در دهکده آرکاتاکا در منطقه سانتامارا در کلمبیا است. او رمان‌ نویس، روزنامه‌نگار، نویسنده، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی بود. وی بین مردم کشورهای آمریکای لاتین با نام گابو یا گابیتو (برای تحبیب) مشهور بود و پس از درگیری با رئیس دولت کلمبیا و تحت تعقیب قرار گرفت و در مکزیک زندگی میکرد. مارکز برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 1982 شد. ویژگی های آثار گابریل گارسیا مارکز مضامین تاریخی است که حاصل شناخت وی از سرزمین مادری اش است. سبک نگارش وی را رئالیسم جادویی می نامند. این الگو شامل رویداد های غیر واقعی در موقعیت های واقعی است. آثار وی عبارت است از: 100 سال تنهایی، عشق در سال های همه گیر، سرگذشت پیشگویی مرگ، سرویس مخفی شیلی، ژنرال در زره پیچ خورده، مهاجر غریبه و… گابریل گارسیا مارکز  2014 در مکزیکو سیتی از دنیا رفت.

چرا باید کتاب گزارش یک مرگ pdf را خریداری کنید؟

خواندن این کتاب رمان به شدت جذاب و خواندنی را به تمام علاقه مندان و طرفداران سبک رمان‌ های جنایی و کشف اسرار قتل و  رمان های معمایی پیشنهاد می‌ کنم.



موضوعات :
کتاب رمان

تصاویر پیش نمایش


معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf-1
معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf-1
معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf-1
معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf-1
معرفی و دانلود کتاب گزارش یک مرگ گابریل گارسیا مارکز pdf-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *