no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب سفر روح مایکل نیوتن PDF

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب سفر روح مایکل نیوتن
pdf
جولای 21, 2024
حجم فایل: 15MB
مایکل نیوتن
۶۴,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب سفر روح مایکل نیوتن


دانلود کتاب سفر روح

سایت پروژه دانلود پی دی اف سفر روح 344 صفحه PDF را برای شما علاقه مندان آماده کرده است.دانلود رایگان پی دی اف کتاب سفر روح، بدون شک تمام انسان‌ها، حداقل برای یک بار هم که شده به این فکر کرده‌اند که پس از مرگ، چه اتفاقی برای آن‌ها خواهد افتاد؟ کتاب سفر روح، اثر شگفت‌انگیز دکتر مایکل نیوتن، اولین کتابی‌ست که با دسترسی به حافظه‌ی پنهان و ضمیر ناخودآگاه افراد، در مورد وضعیت روح پس از مرگ جسم و جزئیات برزخ صحبت می‌کند. این کتاب به‌عنوان اثر برگزیده‌ی ناشران مستقل انتخاب شده است. خرید کتاب سفر روح” با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب سفر روح

مایکل نیوتن که در جریان تحقیقاتش اهم توجه خود را به حالات گوناگون روان و روح انسان‌ها معطوف کرده، به موارد مختلفی مبنی بر حالات و کیفیات گوناگون روح و عالم برزخ دست یافته است که جای تعمق دارند. مایکل نیوتن نتایج تحقیقات خود در این سال‌ها را از طریق تدریس در دانشگاه‌های آمریکا، سخنرانی در سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های متعدد و البته تألیف چند عنوان کتاب، در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

دانلود رایگان کتاب سفر روح
____________________________

📕نام کتاب: کتاب سفر روح
____________________________

🖊️نویسنده: مایکل نیوتن
____________________________

📃تعداد صفحات: 344 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: ماوراالطبیعه
____________________________

بخشهایی از خرید کتاب سفر روح

جملات زیبای کتاب سفر روح:

شگفت‌انگیز است که در میان مخلوقات روی زمین، تنها آدمیان هستند که باید دائماً ترس از مرگ را در وجود خود سرکوب کنند تا بتوانند به‌‌طور عادی به زندگی بپردازند. با این حال، غریزه‌ی حیاتی ما هرگز نمی‌گذارد این دلواپسی را از یاد ببریم. هر قدر سن ما بالاتر می‌رود، شبح مرگ واضح‌تر خود را به ما می‌نمایاند. حتی اشخاص مذهبی هم می‌ترسند که مبادا مرگ پایان موجودیتشان باشد. بزرگ‌ترین واهمه از مرگ، ناشی از اندیشیدن به پوچی آن است، یعنی اینکه مرگ پایان تمامی پیوستگی‌ها و دل‌بستگی‌های ما به خانواده و دوستانمان باشد و اینکه مرگ سبب شود تمام اهداف و آمال و آرزوهای مادی و زمینی ما بی‌حاصل و بیهوده به نظر آید.

بیوگرافی کوتاه از نویسنده مایکل نیوتن

9 دسامبر 1931 تا 22 سپتامبر 2016 – آمریکایی

مایکل نیوتن نویسنده و پژوهشگر آمریکایی است که در کتاب‌های خود درباره‌ی یکی از مهم‌ترین رازهای هستی صحبت می‌کند و ما را با وجه دیگری از خودمان آشنا می‌کند. از بهترین کتاب‌های او می‌توان به عناوینی چون «سفر روح» و «سرنوشت روح» اشاره کرد.

آثار برجسته مایکل نیوتن

  • سفر روح
  • سرنوشت روح
  • زندگی در میان زندگی ها

چرا کتاب سفر روح رایگان را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است، چرا کتاب سفر روح را رایگان باید خریداری کنید؟ زیرا این اثر پس از انتشار مورد پسند و توجه بسیاری در جهان قرار گرفت و علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرد.

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *