no-img
پروژه دانلود

دانلود رایگان کتاب آسیاب کنار فلوس نویسنده جورج الیوت | پروژه دانلود

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود رایگان کتاب آسیاب کنار فلوس  جورج الیوت
pdf
سپتامبر 12, 2024
حجم فایل: 10MB
پروژه دانلود
۷۹,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود رایگان کتاب آسیاب کنار فلوس جورج الیوت


کتاب آسیاب کنار فلوس

دانلود  و خرید رایگان کتاب آسیاب کنار فلوس  اثر جورج الیوت، با ترجمه ابراهیم یونسی است.  رمان آسياب كنار فلوس pdf زمانى آغاز مى‌شود كه ماگى نه ساله است. این کتاب روایتی است از رنج‌های عمیق آیک دختر جوان  به نام «مگی تولیور»  که باید تصمیم بگیرد در دوراهی سخت زندگی، رضایت خانواده‌اش را انتخاب کند یا به دنبال آرزوهای دور و درازش برود؟ جورج الیوت در رمان بلند و زیبای آسیاب کنار فلوس داستانی از روابط خانواده، دوره‌ی کودکی، عشق و شایعه‌پراکنی روایت می‌کند. باسایت پروژه دانلود باشید.

درباره و خلاصه رمان آسیاب کنار فلوس

می توان خلاصه” رمان آسیاب کنار فلوس” نوشته ی جورج الیوت ، راگزارشی از درامی که در بخش مرکزی غرب انگلستان آغاز سده نوزدهم بازی شده است. شخصیت این درام ماگی تالیور است، که دختری است در جست و جوی شور، به ویژه آن‌گاه که «زندگی افسرده و ملال‌آور» خانه روزگارش را تیره و تار کرده است. وی مدام با شور و حرارت هرچه بیشتر مفاهیم زندگی را می‌جوید و شور و شوق خویش را در بسیاری چیزها، مانند موسیقی، کتاب، دین و عشق تجسد می‌بخشد. جورج الیوت خود در توصیف ماگی می‌گوید که زندگی وی «یک درام است، درامی که وی باید نقش خود را در آن بازی کند.». ” رمان آسیاب کنار فلوس” به عنوان یکی از اثار بزرگ ادبیات جهان شناخته می‌شود و در زمینه‌ی تحلیل اجتماعی و انسان شناسی عمیق مطالبات بسیار دارد.

خرید رایگان کتاب آسیاب کنار فلوس
____________________________

📕نام کتاب: کتاب آسیاب کنار فلوس
____________________________

🖊️نویسنده: جورج الیوت
____________________________

📃تعداد صفحات: 628 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: داستان و رمان خارجی
____________________________

 

بخش هایی از  پی دی اف کتاب آسیاب کنار فلوس

جملات زیبای پی دی اف کتاب آسیاب کنار فلوس:

چه فرح بخش بود رقت گرفتن تیرگی بر این گستره آب و بالا رفتن تدریجی تاق ابر هایی که بر آن خفته بودند و شکل گرفتن آرام اشیاء تیره ای که بر این تاری آبگینه گون سر برداشته بودند….” خرید آنلاین کتاب آسیاب کنار فلوس صفحه 261 “

بیوگرافی کوتاه از نویسنده جورج الیوت

ماری آن ایوانس ملقب به جرج الیوت در ۲۲ نوامبر ۱۸۱۹ در چیلور کتون در وارویکشایر انگلستان به دنیا آمد ، رمان‌نویس انگلیسی دوران ویکتوریا است و آثار او به‌خاطر دیدگاه‌های رئالیست و روان‌شناختی شهرت دارند. این نویسنده در عرصهٔ تاریخ نیز دست به‌قلم بود و رمان تاریخی «رومولا» را نوشت که در آن فلورانس قرن پانزدهم را به‌تصویر کشیده‌است. الیوت اگرچه به‌لحاظ فروش کتاب‌هایش چندان موفق نبود، اما هنوز هم از لحاظ سبک نوشتاری مورد احترام ادبیات‌دوستان است. او هفت رمان و ۱۱ کتاب شعر از خود به‌جا گذاشته‌است که رمان آسیاب کنار فلوس یکی از آن ها است. الیوت سرانجام در 22 دسامبر سال 1880 در لندن درگذشت.

آثار برجسته جورج الیوت

آثار معروف او ادام بید (۱۸۵۹)، رمان آسیاب کنار فلوس (۱۸۶۰)، سایلاس مارنر (۱۸۶۱)، میدل‌مارچ (۱۸۷۱–۷۲) و دانیل دروندا (۱۸۷۶) هستند.معروف‌ترین رمان الیوت «میدل‌مارچ» (۱۸۷۱–۱۸۷۲) است که نقطهٔ عطفی در تاریخ رمان محسوب می‌شود. بعد از «جین آستین»، هیچ نویسنده‌ای به‌اندازهٔ الیوت در آثارش صریحاً به بیان مشکلات اجتماعی و انتقادهای سیاسی نپرداخت. رمان‌های «افسانهٔ جوبال» و «فلیکس هالت افراطی» منحصراً آثار سیاسی او هستند.

چرا رمان آسیاب کنار فلوس  را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است، چرا پی دی اف کتاب آسیاب کنار فلوس  را باید خریداری کنید؟ این کتاب پس از انشار با استقبال گسترده ای رو به رو شده است چرا که کتاب آسیاب کنار فلوس  به شکل عمیق و دقیق به مسائل اجتماعی و انسان شناسی پرداخته و به خواننده این امکان را می‌دهد که مسائل پیچیده و چالش‌برانگیز جامعه را از زوایای مختلف بررسی کندو نویسنده از طریق شخصیت‌های مختلف، به بررسی معنای واقعی زندگی و ارزش‌های انسانی می‌پردازد و خواننده را به فکر و تأمل در موضوعات عمیق‌تر می‌اندازد. از این رو خرید پی دی اف کتاب آسیاب کنار فلوس پیشنهاد می شود.

 

 

 

 



موضوعات :
کتاب رمان

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *