no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد مهدی صفا

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد مهدی صفا
pdf
جولای 13, 2024
حجم فایل: 8MB
مهدی صفا
۵۴,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد مهدی صفا


دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد

دانلود رایگان پی دی اف کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد اثر جاودان نویسندگان معروف مهدی صفا می باشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و برجسته ترین آثار در سرتایر جهان تبدیل شود. پی دی اف کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد شاخه‌ای از ریاضیات که سؤالات آن در مرحله اول و دوم المپیاد ریاضی و المپیادهای بین‌ المللی حائز اهمیت است، نظریه اعداد مقدماتی است.

البته دانش‌آموزان مفاهیم اولیه نظریه اعداد را در کتب مدرسه فرا می‌ گیرند اما مباحثی چون بخش‌ پذیری، ب. م. م و ک. م. م، همنهشتی، حل معادلات سیاله یا دیوفانتی، قضیه فرما و اویلر که جزء نظریه اعداد محسوب می‌ شوند، نسبت به کتب مدرسه از سطوح بالاتری برخوردار هستند. برای معرفی و کسب اطلاعات بیشتر درباره پی دی اف کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد رایگان با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد

سؤالات و مثال‌ های مطرح ‌شده در این کتاب مقدماتی و ساده هستند، لذا برای کسب توانایی بیش تر، ملزم به حل تعدادی از سؤالات مرحله اول المپیاد ریاضی سال‌های گذشته که برای شما انتخاب ‌شده‌اند، هستید.
برای یادگیری بهتر مطالب، قبل از مراجعه به حل مثال‌ها سعی کنید بر روی آن‌ ها دقایقی فکر کنید و خودتان آن‌ها را حل کنید. پی دی اف کتاب نکات آزمونی قانون یار مدنی یکی از بهترین آثار در ژانر درسی و کمک آموزشی متوسطه دوم می باشد که پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب ارزشمند می باشد.

دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد
____________________________

📕نام کتاب: نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد
____________________________

🖊️نویسنده: مهدی صفا
____________________________

📃تعداد صفحات: 117 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: درسی و کمک آموزشی متوسطه دوم
____________________________

بخشهایی از دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد

تجربه نشان می‌دهد که اکثریت دانش‌ آموزان در مبحث جبر و حل مسئله آن مشکل دارند و مفاهیم و قضیه‌ ها را به‌ درستی متوجه نشده و یا قادر به استفاده از آن‌ها برای حل مسائل نیستند، البته این موضوع تا حدی به ذات سخت بودن مسائل جبری باز می‌گردد، لذا هدف از تألیف کتاب این است که دانش‌آموزان بتوانند بدون داشتن معلم و به‌ تنهایی کتاب را مطالعه کنند و در مباحث آن مشکلی نداشته باشند… “خرید کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد مهدی صفا”

فهرست مطالب کتاب پی دی اف نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد :

بخش اول

  • بخش ‌پذیری

بخش دوم

  • همنهشتی

بخش سوم

  • معادلات سیاله

و …

بخش پنجم

  • راهنمایی و پاسخ مسائل پایانی

 

بیوگرافی کوتاه از مهدی صفا

مهدی صفا ریاضی‌دان و استاد دانشگاه تهران است که در سال 1395 به دلیل کنش‌گری در زمینه دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضاهای پیمانه‌ای آن‌ ها برنده جوایز از دانشگاه خوارزمی شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است که در پست به معرفی کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد pdf download برای شما عزیزان پرداخته ایم.

آثار برجسته مهدی صفا:

  • کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد pdf download
  • نردبان المپیاد ریاضی جبر
  • کتاب نظریه اعداد مرحله دوم

چرا خرید کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد را باید خریداری کنید؟

پی دی اف کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد رایگان یکی از کتاب های محبوب در میان دوست داران طالعه و پیشرفت می باشد که آماده‌ ی ایجاد تغییرات اساسی در خود و در هم شکستن چارچوب ذهن خود می باشند است. کتاب نردبان المپیاد ریاضی نظریه اعداد موفقیت زودهنگامی را به شما وعده می‌ دهد تا با مطالعه و تفکر درباره محتوای کتاب به تمامی خواسته های خود برسید.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *