no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلود کتاب قوی سیاه نسیم نیوکلاس طالب| پروژه دانلود

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلود کتاب قوی سیاه نسیم نیوکلاس طالب| پروژه دانلود
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 8MB
نسیم نیوکلاس طالب
۶۴,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلود کتاب قوی سیاه نسیم نیوکلاس طالب| پروژه دانلود


کتاب قوی سیاه نسیم نیوکلاس طالب

دانلود کتاب قوی سیاه نسیم نیکلاس طالب ، به بررسی اثرات شدید ناشی از برخی رویدادهای بسیار غیرقابل‌ پیش‌بینی و نادر و همچنین تمایل انسان به یافتن توضیحاتی ساده و دم‌دستی برای این رویدادها می‌پردازد. نظریه مطرح شده در دانلود رایگان ترجمه فارسی کتاب قوی سیاه بعدها به عنوان نظریه قوی سیاه معروف شد.برای اطلاعات بیشتر دانلود رایگان کتاب قوی سیاه pdf با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

خرید کتاب قوی سیاه

دانلود کتاب قوی سیاه نسیم نیکلاس طالب سه ویژگى دارد: نامنتظر است، پیامدى سنگین دارد، پس از وقوع پیش‌بینى پذیر مى‌نماید (اما پیش از وقوع پیش‌بینى شدنى نیست). قوی سیاه رویدادی است، مثبت یا منفی، که محال پنداشته می‌شود، اما وقوعش پیامدهای عظیمی به دنبال دارد. نسیم نیکولاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)، در این کتاب روشنگرانه که نقطه‌ی عطفی در حوزه تفکر مدرن به شمار می‌رود،

دانلود رایگان کتاب قوی سیاه pdf

____________________________

📕نام کتاب:  کتاب قوی سیاه

____________________________

🖊️نویسنده: نسیم نیوکلاس طالب

____________________________

📃تعداد صفحات: 392 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: موفقیت 

____________________________

دانلود رایگان ترجمه فارسی کتاب قوی سیاه

ما طوری رفتار می‌کنیم گویی قادریم رویدادهای تاریخی را پیش‌بینی کنیم، و یا حتی بدتر از آن، گویی قادریم مسیر تاریخ را عوض کنیم. مثلاً قیمت‌های نفت را برای سی سال آینده تخمین می‌زنیم، بدون آن‌که بدانیم حتی نمی‌توانیم آن را برای تابستان آینده پیش‌بینی کنیم خطاهای فزاینده‌ی پیش‌بینی ما در مورد رویدادهای سیاسی و اقتصادی چنان هولناک است که هر بار که به پیشینه‌ی تجربی بشر نگاه می‌کنم، باید خودم را نیشگون بگیرم تا مطمئن شوم خواب نمی‌بینم. مسئله‌ی حیرت‌آور، بزرگی خطاهای پیش‌بینی ما نیست

فهرست مطالب خرید کتاب قوی سیاه:

 

  • در باب پر و بال پرندگان

 

  • آنچه که نمی‌دانی

 

  • متخصصان و «کت‌های خالی»

بیوگرافی کوتاه از نسیم نیوکلاس طالب

نسیم نیکولاس طالب جستارنویس، مدرس، متخصص آمار و تحلیلگر ریسک است. کتاب «قوی سیاه» معروف‌ترین اثر نسیم طالب است که به سی زبان دنیا ترجمه شد. از دیگر آثار مهم او می‌توان به کتاب ‌«پادشکننده؛ آنچه از بی‌نظمی بهره می‌برد» اشاره کرد. آثار وی بر مسئله‌ی تصادفی بودن و احتمالات غیرقابل پیش‌بینی در زندگی متمرکز است.

چرا دانلود خلاصه کتاب قوی سیاه را باید خریداری کنید؟

حال سوال اصلی این است که چرا این کتاب را بخیریم. چون ترتیب دانلود خلاصه کتاب قوی سیاه از یک منطق ساده پیروی می‌کند؛ از چیزی که می‌توان آن را ادبی نامید شروع می‌شود و به سوی چیزی که می‌توان کاملاً علمی دانست می‌رود. 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *