no-img
پروژه دانلود

معرفی و دانلو کتاب افسردگی نهفته مارگارت | پروژه دانلود

فایل دانشجویی

پروژه دانلود

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
معرفی و دانلو کتاب افسردگی نهفته مارگارت | پروژه دانلود
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 1MB
مارگارت
۵۹,۰۰۰ تومان

معرفی و دانلو کتاب افسردگی نهفته مارگارت | پروژه دانلود


دانلو کتاب افسردگی نهفته مارگارت

مارگارت رابینسون رادرفورد در کتاب دانلود رایگان کتاب افسردگی نهفته pdf به رابطه‌ی میان «کمال‌طلبی» و «افسردگی» می‌پردازد. او خلاصه کتاب افسردگی نهفته تحسین‌شده‌ی خود بیان می‌کند که کمال‌طلبی چنان می‌تواند درون انسان را زهرآگین کند که توانایی لذّت بردن به‌ کلی از او گرفته شود. با به‌کاربستن راهکارهای روشنگری که نویسنده در کتاب افسردگی نهفته ارائه می‌دهد قادر می‌شوید خود را به گونه‌ای که هستید، بپذیرید و از دام افسردگی رهایی یابید.برای اطلاعات بیشترکتاب افسردگی نهفته مارگارت رابینسون pdf با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

خلاصه کتاب افسردگی نهفته

چرا بسیاری از ما همچنان که عمیقاً در حال رنج کشیدن هستیم، خود را پشت نقابی غیرواقعی پنهان می‌سازیم؟ به عبارت روشن‌تر، چه چیزی باعث می‌شود به جای آن که از دردهای جان‌کاه‌مان سخن بگوییم و از این طریق، مرهمی برای تسکین دردهامان بیابیم، ناامیدانه به کمال‌طلبی متوسل می‌شویم و افسردگی خود را پنهان می‌داریم؟ مارگارت رابینسون رادرفورد  در کتاب افسردگی نهفته  به ما پاسخ می‌گوید.

کتاب افسردگی نهفته مارگارت رابینسون pdf

____________________________

📕نام کتاب:  کتاب افسردگی نهفته

____________________________

🖊️نویسنده: مارگارت

____________________________

📃تعداد صفحات:  232 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: موفقیت 

____________________________

خرید کتاب افسردگی نهفته

چند بار پیش آمده است زمزمه‌ی درونی‌تان را بشنوید که «خوبم، ممنون»، درحالی‌که می‌دانید اصلاً حالتان خوش نیست؟ شرط می‌بندم خیلی. وقتی نوشتن درباره‌ی افسردگی نهفته را آغاز کردم، افراد بسیاری در واکنش به تعریف افسردگی نهفته برایم ایمیل می‌فرستادند. پاسخ‌هایشان بازتابی از فراغ‌بال، قدرشناسی و حتی شوک بود. یک نفر گفته بود: «باورم نمی‌شه دارین این‌جوری من رو توصیف می‌کنین. انگار درون مغز من هستین.»

فهرست مطالب خرید کتاب افسردگی نهفته:

فصل اول

  • افسردگی کاملاً نهفته چیست؟

فصل دوم

  • مدارای سالم، افسردگی و افسردگی نهفته

فصل سوم

  • چیرگی بر شرم از بیماری و پذیرش افسردگی نهفته

بیوگرافی کوتاه از مارگارت

دکتر مارگارت رابینسون رادرفورد روان‌شناس بالینی است. او بیست و پنج سال است که در حوزه‌ی درمان افسردگی و اضطراب فعالیت می‌کند. مارگارت رادرفورد به وبلاگ‌نویسی مشغول است و میزبانی یک پادکست مرتبط با روان‌شناسی را نیز بر عهده دارد. او از طریق پادکست خود راهکارهایی روشنگر و اثربخش برای درمان انواع اختلالات روان‌شناختی، از جمله افسردگی و اضطراب را با مردم در میان می‌گذارد. 

چرا کتاب افسردگی نهفته pdf رایگان را باید خریداری کنید؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و خودسازی، دو گروه از مخاطبان اصلی کتاب افسردگی نهفته هستند. مارگارت رابینسون رادرفورد این کتاب را برای همه‌ی افرادی نوشته که با کمال‌طلبی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، نوشته است.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *